Повернутися до новин
На головну сторінку

Шановні Клієнти!

Шановні Клієнти!

Повідомляємо Вам, що 30.12.2024 року Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), прийнято Постанову №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії», яка набирає чинності з 01 квітня 2025 року.

         Даною Постановою затвердженні зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ). Однією із головних змін в ПРРЕЕ є вимога щодо створення операторами системи розподілу та електропостачальниками Центрів розгляду скарг.

         У відповідності до вимог ПРРЕЕ в редакції Постанови від 30.12.2024 року №2408 ТОВ «ООЕК» було створено Центр розгляду скарг, до функцій якого входить розгляд скарг заявників, поданих у письмовій або електронній формі на адресу електропостачальника, у тому числі через сторінку на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК»  та через розділ «Особистий кабінет споживача» на сайті ТОВ «ООЕК».

          З 01 квітня 2025 року Центр розгляду скарг розпочне свою роботу за адресою: м. Одеса, вул. М. Арнаутська, 88.

          ГРАФІК РОБОТИ  Центру розгляду скарг:

з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер

з 08:00 до 16:00 в п’ятницю

з 12:12 до 13:00 обідня перервa

          

          Скарги у письмовій формі можуть бути подані клієнтами особисто під час візиту до Центру розгляду скарг, а також можуть бути надіслані на поштову адресу: 65007, м. Одеса, вул. М.Арнаутська, 88 або на офіційну електронну адресу kanc@ooek.od.ua.
В електронній формі скарги можуть бути подані шляхом заповнення електронної форми, розміщеної на сторінці Центру розгляду скарг на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК» https://ooek.od.ua  та у відповідному розділі в особистому кабінеті споживача на сайті ТОВ «ООЕК».

           Отримати необхідну інформацію про хід розгляду скарги та строки її розгляду клієнти можуть зателефонувавши до Центру розгляду скарг та телефонами:


+38 (066) 441-07-77

+38 (066) 331-07-77

 

          Звернення Клієнтів, які не є скаргою, розглядаються  електропостачальником у загальному порядку.

          Також повідомляємо, що згідно з Постановою від 30.12.2024 року №2408 втрачає чинність постанова НКРЕ від 12 березня 2009 року № 299 «Про затвердження Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії», зареєстрована в Міністерстві юстиції  України 06 квітня 2009 року за № 308/16324.

           У зв’язку з цим з 01 квітня 2025 року припиняє свою роботу Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «ООЕК».

           Уразі необхідності отримати інформацію щодо діючих тарифів на електроенергію, стану Ваших розрахунків за електроенергію, здійснення оплати за електроенергію, договірних відносин споживач – енергопостачальник рекомендуємо телефонувати за номерами колл-центру ТОВ «ООЕК»*


+38(048)752-99-00

+38(098)752-99-00

+38(095)752-99-00

+38(073)752-99-00

* вартість дзвінків відповідно до тарифів Вашого оператора зв'язку,

або надсилати листи на електронну адресу колл-центру ТОВ «ООЕК»:
call-center@ooek.od.ua

 

ГРАФІК РОБОТИ колл-центру

з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер

з 08:00 до 16:00 в п’ятницю

 

З додатковою інформацією щодо роботи Центру розгляду скарг, з процедурою розгляду Центром скарг, з редакцією Примірного положення Центру розгляду скарг, що є додатком 19 до ПРРЕЕ, з інформацією про дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги Ви маєте можливість ознайомитись на сторінці Центру розгляду скарг на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК» https://ooek.od.ua/.

01 квітня 2025