Шановні Клієнти!
Шановні Клієнти!
Повідомляємо Вам, що 30.12.2024 року Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), прийнято Постанову №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії», яка набирає чинності з 01 квітня 2025 року.
Даною Постановою затвердженні зміни до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (далі - ПРРЕЕ). Однією із головних змін в ПРРЕЕ є вимога щодо створення операторами системи розподілу та електропостачальниками Центрів розгляду скарг.
У відповідності до вимог ПРРЕЕ в редакції Постанови від 30.12.2024 року №2408 ТОВ «ООЕК» було створено Центр розгляду скарг, до функцій якого входить розгляд скарг заявників, поданих у письмовій або електронній формі на адресу електропостачальника, у тому числі через сторінку на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК» та через розділ «Особистий кабінет споживача» на сайті ТОВ «ООЕК».
З 01 квітня 2025 року Центр розгляду скарг розпочне свою роботу за адресою: м. Одеса, вул. М. Арнаутська, 88.
ГРАФІК РОБОТИ Центру розгляду скарг:
з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер
з 08:00 до 16:00 в п’ятницю
з 12:12 до 13:00 обідня перервa
Скарги у письмовій формі можуть бути подані клієнтами особисто під час візиту до Центру розгляду скарг, а також можуть бути надіслані на поштову адресу: 65007, м. Одеса, вул. М.Арнаутська, 88 або на офіційну електронну адресу kanc@ooek.od.ua.
В електронній формі скарги можуть бути подані шляхом заповнення електронної форми, розміщеної на сторінці Центру розгляду скарг на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК» https://ooek.od.ua та у відповідному розділі в особистому кабінеті споживача на сайті ТОВ «ООЕК».
Отримати необхідну інформацію про хід розгляду скарги та строки її розгляду клієнти можуть зателефонувавши до Центру розгляду скарг та телефонами:
Звернення Клієнтів, які не є скаргою, розглядаються електропостачальником у загальному порядку.
Також повідомляємо, що згідно з Постановою від 30.12.2024 року №2408 втрачає чинність постанова НКРЕ від 12 березня 2009 року № 299 «Про затвердження Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії», зареєстрована в Міністерстві юстиції України 06 квітня 2009 року за № 308/16324.
У зв’язку з цим з 01 квітня 2025 року припиняє свою роботу Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «ООЕК».
Уразі необхідності отримати інформацію щодо діючих тарифів на електроенергію, стану Ваших розрахунків за електроенергію, здійснення оплати за електроенергію, договірних відносин споживач – енергопостачальник рекомендуємо телефонувати за номерами колл-центру ТОВ «ООЕК»*
* вартість дзвінків відповідно до тарифів Вашого оператора зв'язку,
або надсилати листи на електронну адресу колл-центру ТОВ «ООЕК»:
call-center@ooek.od.ua
ГРАФІК РОБОТИ колл-центру
з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер
з 08:00 до 16:00 в п’ятницю
З додатковою інформацією щодо роботи Центру розгляду скарг, з процедурою розгляду Центром скарг, з редакцією Примірного положення Центру розгляду скарг, що є додатком 19 до ПРРЕЕ, з інформацією про дії заявника у разі його незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги Ви маєте можливість ознайомитись на сторінці Центру розгляду скарг на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК» https://ooek.od.ua/.