Центр розгляду скарг

Вітаємо вас, шановні споживачі!

У відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії ТОВ «ООЕК» створено Центр розгляду скарг, до функцій якого входить розгляд скарг заявників, поданих у письмовій або електронній формі на адресу електропостачальника, у тому числі через сторінку на офіційному вебсайті ТОВ «ООЕК» та через розділ «Особистий кабінет споживача» на сайті ТОВ «ООЕК».

Скарги у письмовій формі можуть бути подані споживачами особисто під час візиту до Центру розгляду скарг за адресою: м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88.

Також скарги можуть бути надіслані на поштову адресу: 65007, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88, або на офіційну електронну адресу kanc@ooek.od.ua.

В електронній формі скарги можуть бути подані шляхом заповнення електронної форми, розміщеної на сторінці Центру розгляду скарг та у відповідному розділі в особистому кабінеті споживача.


ГРАФІК РОБОТИ Центру розгляду скарг

з 8:00 до 17:00 з понеділка по четвер

з 08:00 до 16:00 в п’ятницю

з 12:12 до 13:00 обідня перервa

Зателефонувавши до Центру розгляду скарг та телефонами: +38(066)441-07-77
+38(066)331-07-77
споживачі можуть отримати необхідну інформацію про хід розгляду скарги та строки її розгляду.