Подати скаргу шляхом заповнення електронної форми

Шановний споживач!

У відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії скарга підлягає залишенню без розгляду якщо:

1) заявником подано повторну скаргу, якщо попередня скарга вирішена по суті;

2) порушене у скарзі питання, станом на день її подання є предметом розгляду в суді або щодо якого ухвалено судове рішення, яке набрало законної сили;

3) скарга не підписана заявником та/або є такою, з якої неможливо встановити авторство (анонімна);

4) у скарзі не викладено зміст вимоги заявника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;

5) до скарги не додано документів, що підтверджують порушення прав та захист законних інтересів заявника;

6) скарга містить заклики, спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення.

Форма скарги

Кому: ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія»

ПІБ (повністю): *

Відомості про особу, яка діє за дорученням заявника:*

Документ на підставі якого здійснюється представництво:

Тема звернення:*

Оператор системи розподілу, до мереж якого приєднаний об’єкт заявника:*

Адреса об’єкту, стосовно якого виникла спірна ситуація з енергопостачальником:

Область:
Населений пункт:
Вулиця/провулок:
Будинок/корпус:
Квартира/кімната:
Контактний номер телефону:
E-mail (за наявності):

Спосіб отримання зворотного зв'язку:

Пошта:*

e-mail:*

Дата виникнення проблеми:*

Короткий опис спірної ситуації:*

Перелік документів (або копій документів), що додаються до скарги та підтверджують порушення прав та необхідність захисту законних інтересів заявника:*

Обов'язково завантажте хоча б один файл.

Подаючи дану скаргу я виявляю бажання прийняти участь в робочій зустрічі, яку електропостачальник організовує для розгляду моєї скарги: