Центр розгляду скарг

Шановні клієнти!

Ми цінуємо вашу довіру та прагнемо забезпечити якісний сервіс та обслуговування.

Центр розгляду скарг ТОВ «ООЕК» розглядає скарги заявників, які надійшли на адресу Товариства у письмовій або електронній формі.

Ви можете подати скаргу будь-яким зручним для вас способом:

  • Онлайн — заповнивши електронну форму, посилання на яку розміщено на сторінці Центру розгляду скарг та в особистому кабінеті споживача.
  • Особисто — завітавши до Центру розгляду скарг за адресою:
    м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88.
  • Поштою — надіславши на адресу: 65007, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88.
  • Електронною поштою — надіславши на офіційну адресу: kanc@ooek.od.ua.

Графік роботи Центру розгляду скарг:

  • Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:00
  • П’ятниця: з 08:00 до 16:00
  • Обідня перерва: з 12:12 до 13:00

У разі, якщо Ви подали скаргу на адресу Товариства, то для отримання інформації щодо статусу її розгляду можливо звернутись за телефоном Центру розгляду скарг

+38 (075)175-11-03

Ми завжди готові допомогти вам і вдячні за вашу активну участь у вдосконаленні якості наших послуг.