Повернутися до новин
На головну сторінку

Шановні побутові споживачі!

У разі, якщо Ви не отримали рахунок за спожиту електричну енергію та не маєте можливості зареєструватись в Особистому кабінеті ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія» – зверніться безпосередньо до установ АТ Ощадбанк або АТ Перший Інвестиційний Банк, повідомте номер свого особового рахунку, що був вказаний в рахунках за спожиту електричну енергію, які Ви отримували раніше, а також адресу (для уточнення та уникнення помилок в направленні грошових коштів), отримайте інформацію щодо суми заборгованості, оплатіть спожиту електричну енергію. Не стійте в чергах за рахунками – сплачуйте спожиту електроенергію там, де Вам зручно!!! З повагою, ТОВ «ООЕК»

01 січня 2019