Повернутися назад

ТОВ «ООЕК» закликає своїх клієнтів на період всеукраїнського карантину віддати перевагу дистанційним сервісам

У зв’язку із запровадженням карантину в Україні, Одеська обласна енергопостачальна компанія посилює контроль за санітарно-гігієнічним утриманням Центрів обслуговування клієнтів. Вже закуплено та передано до представництв антисептичні засоби, надані відповідні рекомендації працівникам, ведеться інформаційна підтримка клієнтів.

Зауважимо, що у період карантину, Центри обслуговування клієнтів ТОВ «ООЕК» працюватимуть у звичайному режимі. Проте аби запобігти масовим скупченням людей, рекомендуємо для рішення поточних питань з розрахунками використовувати особові кабінети на сайті компанії, або інші зручні для вас способи оплати рахунків дистанційно.

Будь-які уточнення ви можете отримати, звернувшись телефоном до нашого колл-центру та в інформаційно-консультаційний центр.

+38 048 752 99 00

+38 095 752 00 00

+38 098 752 00 00

***

Увага!

Зареєструвати кабінет та додати особові рахунки побутового або юридичного клієнта, а також пройти перереєстрацію на нашому оновленому сайті можливо за посиланням: https://ooek.od.ua/

Зверніть увагу, що данні, які ви використовували на попередній версії сайту, не дійсні.

У персональному електронному кабінеті ви можете:

• Отримати рахунок до сплати • Здійснити оплату • Перевірити баланс розрахунків • Дізнатися про поточні тарифи • Змінити реєстраційні дані • Додати декілька особових рахунків • Передати покази лічильника

Більше актуальної інформації від ТОВ «ООЕК» на нашій сторінці у соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/tov.ooek/

Заощаджуйте свій час, зберігайте спокій та пильнуйте своє здоров'я!

З турботою про вас, ваша енергопостачальна компанія.

16 березня 2020