Return to news
To the main page

ДОЛУЧАЙСЯ! Вже майже 169 тисяч користувачів зареєструвалися в особистому кабінеті ООЕК!

ТОВ «ООЕК» ділиться новиною – швидкість зростання кількості зареєстрованих користувачів в «Особистому кабінеті клієнта» Компанії зростає! Станом на 15 жовтня 2019 року понад 168 407 осіб здійснили реєстрацію в кабінеті та наразі мають можливість впевнитись у його зручності. Лише за першу половину жовтня нових користувачів даного сервісу збільшилось на 850 осіб. «Особистий веб-кабінет клієнта» ТОВ «ООЕК» – це необхідний інструмент, призначений для спрощення комунікацій між клієнтом та працівниками нашої Компанії, для оперативного реагування на оновлення даних кожного клієнта. Це засіб миттєвого зв’язку, який відображає усю необхідну для клієнта інформацію, що стає наглядною та завжди легко доступною. Крім того, такий інструмент дозволяє безконтактно одержати ряд сервісів та отримати зворотній зв’язок від наших клієнтів, що власне, вигідно відрізняє нашу Компанію від інших постачальників та мотивує на підвищення рівня клієнтського сервісу. В даний час, зареєструвавшись в особистому кабінеті кожен побутовий клієнт має можливість: одержати інформацію про стан розрахунків; рахунок за закритий період споживання; без комісії чи додаткових витрат оплатити послуги Компанії; отримати інформації про діючим тарифам. Звертаємо Вашу увагу, що нинішня модель ринку електричної енергії та запроваджена нормативна база унеможливлює доступ як для ТОВ «ООЕК», так і для будь-якої іншої енергопостачальної компанії, до показників приладу обліку електричної енергії, та здійснення фіксації самостійно чи приймання показів приладів обліку у клієнтів. Дана ситуація створює велику кількість проблем та незручностей внаслідок очевидної законодавчої неврегульованості таких взаємовідносин, однак ТОВ «ООЕК» намагається забезпечити практично цілодобовий процес аналізу та обробки отриманих даних від ОСР, з метою уникнення в наступному можливих суперечностей (проблем) у наших клієнтів. Спеціалісти ТОВ «ООЕК» регулярно слідкують за актуальністю «Особистого веб-кабінету клієнта» та працюють над його вдосконаленням та збільшенням онлайн сервісів, зокрема наразі здійснюється тестування «Особистого кабінету для юридичних споживачів». Після завершення такої роботи, ТОВ «ООЕК» буде повідомлено про початок роботи клієнтського сервісу в частині обслуговування промислових клієнтів. Відтак «Особистий кабінет клієнта» на сьогоднішній день не є новою комунікативною схемою обміну інформацією, втім все ж таки він залишається найефективнішим та найбільш гнучким для наступного його удосконалення способом, з можливістю введення нових сервісів («інвойсингу», аналітики, управління платежами та ін.). Не гайте час – реєструйтеся!

25 May 2019